01 El taller grupal

Aquí encontraréis el contenido de los talleres grupales, de acuerdo con las líneas de formación prioritarias fijadas por la Generalitat de Catalunya:

Fitxa tècnica del taller

  1. Descripció del taller proposat i relació amb les línies de formació prioritàries de la Generalitat de Catalunya (http://www.xtec.cat/web/formacio/linies_formacio):

 

1.1. Identificador de la prioritat formativa especificant número i descripció

Eix 2, Prioritat 8 Subprioritat 8f Salut docent i prevenció de riscos laborals.

1.2. Continguts

Els continguts del taller s’ofereixen en dues fases; una d’apropament i una de treball grupal.

Fase 1: Consisteix en una xerrada divulgativa de caràcter gratuït entorn del tema Avaluació i estratègies per tal d’afrontar el trastorn d’ansietat.

Fase 2: Al taller grupal contra l’ansietat, els participants es troben amb:

  • Definició de l’ansietat
  • Causes que provoquen malestar i manifestacions d’ansietat
  • L’origen de la malaltia
  • Símptomes, per què es produeixen? La depressió
  • Com reduir els símptomes fins arribar al procés de curació.
  • Fitxers il·lustratius amb presentacions multimèdia (PowerPoint)
  • Un test d’autoavaluació.

 

  1. Objectius i utilitat del curs

Atenent que l’ansietat és una malaltia molt freqüent en la nostra societat i a partir de l’éxit en l’experiència de 25 anys del formador en el tractament d’aquesta malaltia a nivell individual, l’interès rau en aquesta ocasió a oferir-lo en format grupal.

 

  1. Perfil/Nivell dels/de les participants als quals s’adreça l’activitat

L’activitat de formació va dirigida diversos col·lectius:

  • persones que n’han estat diagnosticades,
  • persones que no tenen coneixement d’aquesta malaltia i pateixen aquest tipus de trastorn,
  • i persones que vulguin informar-se’n

amb l’objectiu d’oferir una sèrie de pautes per millorar i curar-ne els símptomes.

 

  1. Hores de durada

Modalitat xerrada: 2 hores.

Modalitat taller: 4 sessions de 2 hores cadascuna.

Modalitat curs: 30 hores en 12 sessions de 2,5 hores cadascuna.

 

  1. Pla d’avaluació de l’activitat 

Depenent de les característiques de l’activitat (taller o curs), aquesta avaluació pot consistir en:

  • Presentació d’un projecte per part dels participants….
  • Evolució del test d’autoavaluació per part dels participants.

 

  1. Requisits per a la certificació (només en cas que el vostre organisme emeti certificat d’aprofitament del taller/curs): 
    • Presentació d’un projecte per part dels participants….
    • Aportació de contribucions a les sessions
    • Aportació de les tasques sobre el test d’autoavaluació personal.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s